mandag 20. juli 2009

"To do" liste

Jeg har laget meg en liste over ting jeg har lyst å lage fremover, tenkte jeg kunne legge den ut her, så klarer jeg kanskje å bli ferdig med noe av det:)


Lyst å strikke:
Rullegenser til lillebror - Ferdig
Rullegenser til storebror ( bare hvis den til lillebror blir vellykket)
Tunika til niese
To undertrøyer til to venninnejenter
Ny kragejakke til lillebror
Lue til lillebror fra Nøstebarnboken - Ferdig
Lue til storebror - vet ikke hvilken enda -Ferdig

Mye av dette har jeg allerede garn til - så her er det bare å sette i gang:)

Lyst å sy:
"mini legopose" til storebror - FERDIG
Flere poser til stearinlys som kan gis bort i gaver
Strikkepinnemappe til meg selv:)

I tillegg har jeg følgende UFOer liggende.
En hals til storebror - FERDIG
En kjøkkenklut - ferdig + 1 til

En juleløper (AnnaKa)
En adventsløper (har ikke begynt på enda, men stoffet er klippet og klart...)

Kommer jeg til å få tid til alt dette? Nei, sikkert ikke. Men jeg kan glede meg til å starte opp på nye prosjekter hele tiden:)

Nei, da må jeg ile tilbake til strikketøyet:)

2 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Godt å ha planene klare! Ser ut til at du kan få nok å gjøre. Jeg har bare lagt planer for syprosjekter. Strikkingen får komme innimellom.

Marit Johanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.