tirsdag 21. juli 2009

En UFO ferdig og en Legopose

Først vil jeg vise en UFO som har lagt på pinnene siden i vinter. Det er en hals til storebror, men det var kjedelig å strikke den, og jeg ble aldri helt fornøyd. Er fortsatt ikke helt fornøyd, men den er ferdig og ligger i skuffen hans klar til vinteren:) Noe annet jeg har laget i dag som både jeg og storebror ble mer fornøyd med er en mini Legopose. Storebror har en orginal Legopose som mannen hadde da han var liten. Men storebror har en liten eske med smålego av typen dekk, menn, hatter osv. Denne esken tømmer han på gulvet hver gang han skal finne seg en ting - og da tar det laaang tid å plukke opp igjen alle de bittesmå tingene. Så derfor denne miniposen.
Her er den med innholdet i, og storebror syntes det var stas å rydde opp igjen legoen i kveld:) Mor er super fornøyd med å ha kommet på ideen:)




5 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Kjempefin Legopose! Det er veldig praktisk, kom aldri så langt at jeg fikk sydd det da guttene mine var små, men et laken fungerte på samme måten :)

M sa...

Kjempe artig legopose. Husker at jeg hadde en stor en i dongristoff da jeg var liten.

Hanne sa...

Kjempe kul legopose :D Stoffet var jo bare så søtt. Så flink du er som får ferdig ufoene dine. En hals er alltid godt til vinters, holder på med en til meg selv jeg også, men den er også blitt en liten ufo ;)

Hanne sa...

Jeg syns det ble en flott hals. Ser myk og god og varm ut. Og legoposen ble flott i dette fargerike stoffet!
Dette er forresten første gang jeg besøker den hyggelige bloggen din :-)

Rubia sa...

Den halsen så deilig ut!