søndag 6. desember 2009

Oversikt..

I et tidligere innlegg har jeg skrevet et innlegg med ulike ting jeg har lyst å lage, dette har jo selvsagt endret seg litt de siste månedene...:) Så jeg tenkte jeg skulle lage en ny liste her slik at den ligger litt mer synlig for meg:)

På pinnene pr i dag:
2 stk undertrøyer (Julegaver) - ferdig
Tunika til niese (julegave) - ferdig
Ullbukse a la monsterbukse til minstemann - ferdig
Rullegenser til eldstemann ( strikket en mønsterrapp på et erme for å se om det ble fint) - på pinnene

Må/ vil strikke etter dette:
Finlandshette til lillebror
Masse jentebaby ting til ulike ventede jentebabyer, bla ny niese:) Vet ikke helt hva enda, men har mye fint rosa og lilla garn liggende som jeg tror skal bli noe av dette:
- Lue i perlestrikk - ferdig
- Selekjole - ferdig
- Jakke - ferdig
- kanskje et teppe.... - på pinnene - blir kanskje aldri ferdig....
Fyller kanskje på litt etter hvert....

Ingen kommentarer: