tirsdag 11. januar 2011

Tørke som kanskje er over....

Her ser du grunnen til at jeg har hatt fullstendig strikketørke i en lang periode nå. Dette er rullegenseren fra Nøstebarnboka, den er strikket til storebror i str 8 år, men med lengre lengde. Jeg har strikket denne genseren før til lillebror, og det gikk helt smertefritt. Men denne har jeg gjort masse dumme feil på. Jeg fikk heller ikke "lov" å starte på noe nytt før den var ferdig - det passet storebror nøye på. Så like før jul tok jeg meg sammen og gjorde den ferdig slik at jeg kunne strikke noen få julegaver også. Storebror tar fornøyd i mot, tar den på seg for å si" kan jeg ta den av igjen nå - den klør....." Han har med andre ord aldri brukt den....Typisk......
Posted by Picasa

1 kommentar:

Mette sa...

Måtte le når jeg leste at han ikke vil bruke den.. Vet jo hvor lenge du har hatt den genseren hengende over deg. Jeg har tre genser/jakkeprosjekt liggende selv..phuu..
Men genseren ble veldig fin da :-)