mandag 10. desember 2007

Litt ferdig

Beklager at jeg ikke har strøket denne før jeg viser dere den, men jeg hadde bare tid til å ta bilde i full fart nå...Det er en kjempestor pute som 3 åringen i huset skal få til å ha på gulvet:) Han har selv valgt stoffet for en stund siden, men han vet ikke at jeg har sydd pute av det, han skal nemlig få den i kalenderen:) Har ikke fyllt den enda, siden den skal henges i kalenderen. Skal fylle den, og sy igjen den dagen han åpner den:) Ellers så har jeg etter å ha fått litt hjelp av noen snille damer på hobbyboden, strikket leggvarmere til ponchoen. Hadde litt garn igjen, så da ble disse til:) Håper 2-åringen blir fornøyd til jul:)

1 kommentar:

Milla sa...

Så koselig då! Regner nok med at toåringen ble skikkelig stilig men poncho og leggvarmere på =)