torsdag 25. oktober 2007

På tide å få se litt av mine ting...

Ok, nå skal dere få se noen av de tingene jeg har laget siden jeg bestemte meg for å lære meg litt håndarbeidsting...
Her ser dere mitt aller første prosjekt når jeg skulle lære meg å strikke, en pose til baby. Det er jo enkelt nok, for det er jo bare frem og tilbake, men det tok jo så lang tid...... Her har jeg ikke sydd i knapper en gang...Det verste er at denne posen er kun brukt en gang...Uff.....
Denne genseren med fly på strikket jeg for ca 1,5 år siden. Den er jeg stolt av, for det er mitt første prosjekt med bomullsgarn:) Den har blitt brukt masse, og faktisk har jeg en sånn til på pinnene men jeg har gjort en feil og da blir det aldri noe mer ut av det med meg......

Dette er de eneste bildene som finnes av ting jeg har laget, ikke tenkte jeg på at jeg skulle en gang få bruk for de til blogging.... Men av ting som jeg nylig har laget kan jeg nevne at jeg har strikket en genser til voksen som jeg tovet med skjerf og votter til, jeg har laget kjærestevotter, selbuvotter, sydd en pute til gutten som han har i barnehagen, sydd en veske til niesen, brodert et julebroderi med korssting....

Ingen kommentarer: